سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لمینت متحرک دندان برای چه سنی است دندان های کج کودکان 1402

آیا لمینت متحرک دندان کارایی دارد+فرق کامپوزیت خانگی دندانپزشکی

    نظر

لمینت متحرک دندان رابود یک محصول عالی برای کسانی است که به دنبال اصلاح لبخند خود بدون انجام اقدامات گسترده دندانپزشکی هستند. دقیقاً همانطور که به نظر می رسد کار می کند، مجموعه جدیدی از "دندان ها" ایجاد می شوند که با کوبیدن آنها در جای خود روی دندان های فعلی شما قرار می گیرند. تنها با دو مراجعه سریع و بدون درد به مطب ما می توانید لبخندی زیبا و جدید داشته باشید. کامپوزیت متحرک شبیه دندان های طبیعی به نظر می رسد و عمل می کند. پس از دریافت، می توانید طبق معمول بجوید و بنوشید. بسته به انتخاب خود می توانید موقت یا دائمی تهیه کنید و دندان های بالا و پایین خود را زیبا کنید.روکش موقت دندان می تواند ظاهر شما را بدون تغییر در دندان های طبیعی تغییر دهد. شما به معنای واقعی کلمه یک پروتز کوچک را روی دندان‌های خود می‌کوبید و بلافاصله ظاهر دندان‌های کج، ترک خورده، ترک خورده، تغییر رنگ و حتی از دست رفته را تغییر می‌دهد.

 

 

 

یک لمینت پرتابل متحرک قابل جابجایی

 

 

 

یک لمینت پرتابل متحرک قابل جابجایی :

Snap-On Smile قابل جابجایی است و مراقبت از دندان های طبیعی و حفظ سلامت دهان و دندان را آسان می کند. و از آنجایی که ما دندان‌های شما را تغییر نمی‌دهیم تا فضایی برای Snap-On Smile ایجاد کنیم، این تغییر ناپایدار است. اگر روکش های چینی را در نظر می گیرید اما مطمئن نیستید، لمینت اسنپ  ارزان قیمت می تواند یک پیش درمانی عالی باشد و به شما این امکان را می دهد که ببینید تغییر لبخند چه تفاوتی در زندگی شما ایجاد می کند. هیچ عکس و سوراخی وجود ندارد - ما به سادگی برداشت می کنیم و به شما اجازه می دهیم از بین 18 طرح ممکن مختلف انتخاب کنید تا ظاهر رویایی خود را ایجاد کنید.

 

 

لمینت فک بالا در اولویت است یا فک پایین

 

 

لمینت فک بالا در اولویت است یا فک پایین :

در بیشتر اقایان و خانومها دندان بالا بیشتر در دید میباشد  ولی برخی ها که تعداد کمی هستند فقط دندان فک پایین بیشتر درد دید  قرار دارد که از آنجایی که آنهایی قصد لمینت متحرک دندان را دارند  بهتر است در ابتدا فکی که بیشتر نیاز دارند را لمینت کنند و بعد که با لمینت عادت کرده اند اقدام به فک بعدی نمایید چون تا مدتی زمان میبرد تا با کامپوزیت موقت دندان عادت بفرمایید  و طبیعتا داشتن دو لمینت همزمان کمی سخت تر از یک لمینت خواهد بود بررسی لمینت دندان ، هر چه معایب لمینت متحرک از مزیت های آن کمتر است پس هر چیزی که در دنیای امروزی برای رفع یک نیاز بشر  تولید می شود، امکان ندارد بدون هیچ معایبی باشد البته لمینت ثابت هم معایب خاص خود را دارد مثلا دندان شما تراشیده میشود یا ممکن است بعدا اسیب ببینید و در کل عمر معینی دارد و همیشه گی نیست.

 

 

 

Snap-On Smile

 

 


دوستان و خانواده شما از تغییر شکل شما شگفت زده خواهند شد:

شما می توانید با Snap-On Smile خود غذا بخورید و بنوشید و مراقبت از آن بسیار آسان است. ما یک محلول تمیز کننده را در زمان ملاقات نهایی به شما ارائه خواهیم کرد. همچنین می‌توان آن را به راحتی برای تمیز کردن دندان‌های طبیعی، شرکت در رویدادهای ورزشی یا قبل از خواب برداشت. با مراقبت مناسب،  اصنب ان اصمایل شما می تواند بین 1 تا 2 سال دوام بیاورد. اگر در مورد Snap-On Smile سؤالی دارید یا می خواهید برای مشاوره برنامه ریزی کنید، لطفاً با دفتر ما تماس بگیرید. به یاد داشته باشید، تنها دو دیدار کوتاه و بدون درد با یک لبخند زیبا جدید فاصله دارید.


 

آیا لیمنت متحرک طبیعی است

 


آیا لیمنت متحرک طبیعی است :

بستگی به شما دارد چقدر روی قالب گیری دقت نمایید و خطوط بین دندان را ایجاد کرده و مرتاحل را به دستی انجام بدهیدبسیار طبیعی‌تر از برخی از گزینه‌های یک‌اندازه‌ای است که می‌توان آنلاین سفارش داد. شما با استفاده از قالب هایی از دندان های خودتان ساخته شده است، بنابراین شبیه لبخند واقعی شماست  فقط بهتر است.می توانید به راحتی آن را برای مدت طولانی استفاده کنید همان طور که شااره شد شما با لمینت متحرک دندان و بعد مشاهده اموزشهایی که در فضای مجازی موجود است قالب گیری را باید به درستی انجام بدهید چون شما باید خودتان این محصول را شکل بدهید و پس اگر سر سری بگیرید و دل به کار ندهید بدون شد لمینتی طبیعی نخواهید داشت شما باید ابزرا مثل قیچی چاقو و هر چیزی که در این کار به شما کمک خواهد کرد را استفاده نمایید


 

لیمنت متحرک

 

 

شما می توانید آنها را به طور موقت یا به عنوان یک راه حل طولانی مدت استفاده کنید:

روکش های اسنپ به موارد زیر کمک می کنند لمینت موقت دندون تاثیر قابل توجهی روی انتخاب های غذایی شما ندارد و می توان آن را در طول هر وعده غذایی پوشید. روکش با غذاهای نرم یا سفت به خوبی عمل می کند و در هنگام جویدن بیشتر از دندان های کج یا شلوغ حمایت می کند. در حالی که به طور کلی در طول وعده های غذایی بی خطر است، بهتر است از هر چیزی مانند جویدن آدامس یا غذاهایی که به سطح روکش شما می چسبند خودداری کنید. جویدن استخوان های مرغ سفت می تواند باعث شکستن دستگاه دندانی شود و گاهی اوقات نان سرخ شده سفت و ترد باعث ترک خوردن آن می شود.


 

 

چه کسانی میتوانند روکش موقت لمینتی داشته باشند

 

 


چه کسانی میتوانند روکش موقت لمینتی داشته باشند :

هر بزرگسالی می‌تواند روکش محکمی بپوشد، به شرطی که آسیبی به دهانتان وارد نشود که آن را ناامن کند. چنین روکش هایی برای افرادی که یک یا چند دندان ترک خورده دارند ایده آل هستند و همچنین در صورت از دست دادن دندان ها به پر کردن شکاف ها کمک می کنند. این روش کاملاً برگشت پذیر است، بنابراین می توانید به راحتی تغییرات دیگری در لبخند خود ایجاد کنید. این روش زمانی که زود انجام شود پیچیدگی کمتری دارد و در هر سنی قابل انجام است. تو می توانی:خیر. مزیت اصلی بریس‌های چسبنده این است که برای افرادی که می‌خواهند آن‌ها را بپوشند، به هیچ روش پیچیده‌ای نیاز نیست. نیازی به سوراخ کردن نیست و ساختار دندان شما را تغییر نمی دهد. شما نیازی به تزریق ندارید و می توانید قبل از خواب به راحتی آنها را در خانه خارج کنید.

 

 

آیا روش سرامیک دندان متحرک ضرر دارد

 



آیا روش سرامیک دندان متحرک ضرر دارد :

این روش کاملا بدون درد است. دندانپزشک باید از دندان های شما اثر بگیرد. این کار نیازی به شلیک، سوراخ کردن و حذف ساختار طبیعی دندان شما ندارد.آیا پوشیدن این لبخند به دندان های طبیعی من آسیب می زند؟خیر. سرامیک کتحرک  با دقت طراحی شده است تا زیبایی کلی لبخند شما را بهبود بخشد، بدون اینکه دندان طبیعی شما به خطر بیفتد کامپوزیت موقت به راحتی روی دندان های شما قرار می گیرد و در جای خود محکم می شود تا مشکلات زیبایی را پوشش دهد و دندان های از دست رفته را جایگزین کند. آنها را می توان به عنوان روکش های قابل جابجایی توصیف کرد - شما می توانید سو اسمایل خود را به دلخواه بپوشید و بردارید. این امر باعث می‌شود که بهداشت دهان و دندان بسیار آسان باشد و گزینه‌های زیادی در مورد لبخند در اختیار شما قرار می‌دهد. اسنپ اسمایل  محافظه کارانه است و نیازی به آماده سازی دندان قبل از پوشیدن ندارد. هنگامی که ما ترو اسمایل  شما را برای شما ایجاد کردیم، می توانید در عرض چند ثانیه از لبخند آسیب دیده به لبخند خیره کننده تبدیل شوید.دندان های خالی، کج، لکه دار یا از دست رفته کسانی که کاندید بریج یا ایمپلنت نیستند کسانی که دوست دارند لبخندی زیبا بدون هزینه و ناراحتی از روش های پیچیده و تهاجمی دندانپزشکی داشته باشند کسانی که پروتز پارسیل متحرک قدیمی دارند و می خواهند جایگزینی زیبا و راحت تر داشته باشند


 

فرق لمینت خانگی متحرک با لابراتواری چیست

 


فرق لمینت خانگی متحرک با لابراتواری چیست :

ذر لمینت لابراتوری که قیمت چند میلون که حدود 5 میلون دارد پس از مشاوره با دندانپزشک، او از دندان های شما عکس و قالب می گیرد. سپس از بین شکل ها و سایه های مختلف لبخند انتخاب می کنید تا  اسنپ اسمال خود را بسازید. حدود دو هفته دیگر، استودیو دندانپزشکی صبرا دستگاه شما را ساخته و برای معاینه نهایی، قرار دادن و بررسی دستورالعمل های مراقبت در منزل به دندانپزشک شما خواهد فرستاد. اکا در لمینت خانگی باید خودتان لمینت را بسازید که در فروشگاه  لمینت قیمتی تک فک ان حدود 50 تومان است 

 

 

لمینت کامپوزیت متحرک از چی ساخته شده



لمینت کامپوزیت متحرک از چی ساخته شده :

 از رزین استیل متبلور ساخته شده است که برخلاف اکریلیک آن را بادوام تر و مقاوم تر در برابر لک می کند. این ماده همچنین به دستگاه Snap-On Smile اجازه می دهد تا ضخامت 0.5 میلی متری داشته باشد بدون اینکه استحکام آن کاهش یابد. این تنها وسیله‌ای است که می‌توان آن را با ضخامت‌های متفاوت ساخت تا ظاهر و ظاهر طبیعی‌تری داشته باشد. این ماده غیر سمی همچنین در جایگزینی دریچه های قلب و سایر کاربردهای جزئی در دندانپزشکی استفاده می شود. در واقع، ناسا از آن در کابینت های صنایع دستی برای دوام آن استفاده می کند. Snap-On Smile بادوام است، در برابر لکه‌های ناشی از سیگار، شراب و قهوه مقاومت می‌کند و به بیماران اجازه می‌دهد هنگام استفاده از آن غذا بخورند. بسیار قوی است و به زیبایی جلا می دهد.

 


 

با لمینت متحرک میشه غذا خورد

 

 

 

ایا میشود کلا با لمینت متحرک غذا بخوریم : 


با لمینت متحرک میشه غذا خورد یکی از سوالهایی که خریداران این محصول ذهنشان را درگیر کرده از خود میپرستند که میشود با این محصولات غذا خورد که معمولا سخت است چون این یک روشک دندانی است و روی دندان شما چسب نشده پس اگر غذای چسبناک بخورید میتواند خارج شود و باید جوری غذا میل کنید که از دندان شما خارج نشود یه جورایی مثل دندان مصنوعی متحرک میباشد البته باز هم تاکید داریم این محصول صرفا برای زیبایی است و برای خوردن غذا مناسب نیست.

 

 

 

 

 

 

Snap-On Smile

 

 


سخن اخر :

عیوب لبخند مانند براده ها، شکاف ها یا دندان های شکسته شما را آزار می دهدشما تحت مراحل پیچیده ای هستید و به یک محلول آرایشی موقت نیاز داریدشما یک راه حل سریع و مقرون به صرفه می خواهید که عالی به نظر برسد و عملکرد را بازیابی کندSnap-On-Smile در کلمبیا، ام دی انتخابی عالی است اگر به دنبال راه حلی سریع و موقت برای مشکل دندان های آسیب دیده، شکسته یا زرد هستید. اما باید به خاطر داشته باشید که این فقط یک وسیله آرایشی است و هیچ مشکل اساسی دندانی را برطرف نمی کند.هدف ما ارائه خدماتی به شما است که سلامت دهان و دندان شما را بهبود می بخشد، اما هرگز درمانی را که از هر نظر با نیازهای شما مطابقت نداشته باشد تبلیغ نمی کنیم. اگر مشکلات بهداشت دهان و دندان دارید که باید به آنها رسیدگی شود، آنها را با شما در میان گذاشته و گزینه های مناسب را پیشنهاد خواهیم کرد. اما شما همیشه در کنترل هستید و در نهایت تصمیم در مورد نوع و میزان درمانی که انتخاب می کنید کاملا به عهده شماست.